3 Mayıs 2012 Perşembe

Devrim Vahiy- Revolution Revelation

Borusan Sanat yine son derece yaratıcı ve özgün bir çalışmaya imza atıyor Müzikevi'nde..Arkın( Mercan Dede) ve Carlito'nun eserlerinden oluşan çok renkli bir sergi 23 Mayıs- 11 Temmuz arası İstiklal Caddesi'ndeki Müzikevi'nde sanatseverlere açılacak..Ancak şu anda sanatçılar atölyelerinde çalışırken de isteyenler izleyebiliyor..

Atölye muazzam..Girer girmez, insanın içine çocuksu bir coşku doluyor..Her yer rengarenk, etraf sayısız ve hoş objeyle dolu..Karmaşanın içinde bir uyum ve güzellik var..

Carlito sevimli kişiliği ile ortamı daha da renkli kılıyor ve sürekli orijinal fikirlerle dolu..





Sanata ve sanatçılara çok güzel bir alan tutan ve özgün fikirleri ile hep ilgi çekici projelere imza atan Zeynep Hamedi, Borusan Sanat'ı çağdaş, uluslararası ve başarılı bir platforma taşıdı..Klasik müziğin daha geniş kitleler tarafından sevilmesini sağlayacak farklı organizasyonlar arkasındaki isim olmasına rağmen son derece alçakgönüllü ve asil kişiliği ile öne çıkıyor Zeynepçik..Başarılarını hayranlıkla izliyor ve çok keyif alıyorum..
Beni günlük hayatın ötesine büyülü bir Dünyaya sürüklüyor etkinlikleri..

Sevgilerimle

2 yorum:

  1. Ayşecik,
    Gelip gördügün ve bu çok özel paylaşımın için çok teşekkür ediyorum kendim ve ekibim adına.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim; Zeynepçiğim.Ben çok keyif aldım..Yaratımlarına hayranım..İfade fırsatı bulduğum için çok mutluyum..Çook sevgiler

    YanıtlaSil