21 Eylül 2012 Cuma

Yeterli Olmak



Kendi kendime evimde otururken birden aklıma 'ben yeterliyim' geldi. Neden, ne oldu bilmiyorum..Neden o an bilmiyorum..Ama birden, reklamlarda gördüğüm mükemmel insanlar, alınması  gereken ürünler, iş yerinde beklenenler, ailenin istekleri vs. gibi günümüz hayatı sıradan bir insandan beklenenlerin ben de yetersiz hissi yarattığını fark ettim. Diğerleri bunlarla başa çıkıyor ya ben? düşüncesi ile başlayan ve beynimde belirli bir sıralamayla dönen düşüncelerin ardından bu kanıya varmışım..Ve sonu gelmesi olası olmayan bir mücadele içinde koşturuyormuşum..Bir avantajı kendimi sürekli geliştiriyor olmam olsa da, diğer yandan kendimle ilgili düşüncelerimde olumsuzluk yaratmış bu durum..
İşte birden bütün bunların bir oyun olduğunu, sahte bir yarış olduğunu, gösterilen örneklerin de sahte mükemmellikler olduğunu ve kendimin de, herkes gibi kendine özgü ve özel olduğunu anladığım bir an geldi..Ve bunu derinliklerimde hissetmek çok iyi geldi..
Sevgilerimle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder