7 Ocak 2012 Cumartesi

St Germain ve/and Champs Elysee

Bu nasıl bir çikolatacı, ben kesinlikle bu işi yapamazdım..Çikolataları müşteriye bırakmaz hepsini yerdim  sanırım..
*
What a chocolate shop..I definetly could not do this job..I would eat all the chocolats and nothing would be left for the customers..


 Belçika'ya ne zaman gitsem ilk olarak Chez Leon'a uğrar midye yerim..Paris'te de öyle oldu..Maydonoz ve beyaz şarap soslu oldu bu sefer tercihim..İlk yediğiniz midyenin kabuklarını maşa gibi kullanıp, diğerlerini yiyorsunuz..Adet böyle...
*
Whenever I visit Belgium I go to Chez Leon and eat mussels..The same happened in Paris..This time my choise was with parsley and white wine sauce..After you have eaten the first one, you use the shell to eat the other ones..That's the tradition..

Tabii ki bir Türk olarak Galeri Lafayatte'den bol bol alışveriş ettim..
*
Of course as a Turkish citizen I have been shopping in Galerie Lafayette

   Şimdi Bu iki Cafe'yi bilmeyen yokmuş benden başka..St Germain'e gelince bir çok ünlünün de yaptığı gibi mutlaka buraya uğranıyor..
*
This two cafes are known by anyone except me it seems..If you come to St Germain you stop here, as a lot of the famous also do..



Champs Elysee'de çok keyifli bir Christmas pazarı vardı..Pazar günümüzü burada geçirdik neredeyse..
*
There were very nice Christmas stalls at Champs Elysee..We nearly spent our Sunday here..

Şeyla kendini yürümekten alamadı..Durduğu bir an hemen bir fotoğraf çektim kaçırmadan..
*
Sheila couldn't stop herself from walking..As soon as she stopped I took a picture ..






Bu da kestaneci..

Sevgilerimle
*
And this is the chestnut place
With My Love

2 yorum: