23 Temmuz 2013 Salı

Cızır Cızır Bir Hayat - A Life That Sizzles



'Öyle bir hayat istiyorum ki , cızır cızır olsun, patlasın ve beni yüksek sesle güldürsün. Ve hayatımın sonunda ve hatta yarın; hayatımın bir toplantılar koleksiyonu, teneke kutular, yerine getirilmiş görevler, yemek tarifleri ve bulaşıklardan ibaret olduğunun farkına  vardığım bir yerde olmak istemiyorum. Soğuk mandalinalar yemek istiyorum, arabamın pencereleri açıkken yüksek sesle şarkı söylemek istiyorum, pembe ayakkabılar giymek ve tüm gece gülerek uyanık kalmak istiyorum ve duvarlarımı tam şu an gökyüzünün rengi nasılsa o renge boyamak istiyorum. Sert çarşaflar üzerinde uyumak, partiler düzenlemek ve olgun domatesler yemek istiyorum..Ve o kadar iyi kitaplar okumak istiyorum ki beni olduğum yerde zıplatsınlar ve her günümü Tanrının içten kahkahalar attığı şekilde yaşamak istiyorum. Ve Tanrının;  hayatı , bu hediyenin değerini bilen birine verdim mutluluğu içinde olduğu şekilde yaşamak istiyorum.'
- Shauna Niequist, Cold Tangerines: Günlük Hayatın Sıradışı Tabiatını Kutlamak
Sevgilerimle

*

I want a life that sizzles and pops and makes me laugh out loud. And I don't want to get to the end, or to tomorrow, even, and realize that my life is a collection of meetings and pop cans and errands and receipts and dirty dishes. I want to eat cold tangerines and sing out loud in the car with the windows open and wear pink shoes and stay up all night laughing and paint my walls the exact color of the sky right now. I want to sleep hard on clean white sheets and throw parties and eat ripe tomatoes and read books so good they make me jump up and down, and I want my everyday to make God belly laugh, glad that he gave life to someone who loves the gift.”
― Shauna Niequist, Cold Tangerines: Celebrating the Extraordinary Nature of Everyday Life
With My Love

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder