17 Ocak 2013 Perşembe

Yine Shinshiva Günleri- Again Shinshiva Days


Kovalam plajını seyrederken German Bakery'de Masala çayı içiyorduk..
Doğanın yerini hiçbrşey tutmuyor..Doğanın verdiği yaşam gücü ayurveda ile birleşince ikinci günden daha iyi hissetmeye başladım..
*
We were drinking masala tea while watching the Kovalam Beach. Nothing can replace the nature..The life force gicing by nature together with ayurveda I feel already better on my second day.

Herşey sade, basit..Bir o kadar da güzel..
Yine kendimi bir koşuşturma ortamı, rekabet ve hırs Dünyasında kaybetmişim..Aslında özümle buluşmak o kadar kolay ki..Hatırlamak kim olduğumu, kutlamak..
Neden bunları yapıyorum ki diyorum. Ama dönünce bir kaç gün içinde yine kayboluyorum..
Ne zaman kırarım bu döngüyü bilmiyorum..
Sevgilerimle..
*
Everything is so simple and plain..And at the same beautiful.
I realize that I have lost myself again in a World of running around, ambitions and competitors..It is actualy so easy to get in touch with my essence..To remember who I am, to celebrate..
I ask myself why am I doing all this..But, when I am back I get lost again in a couple of days.
I don't know, when I will be able to break this cycle..
With My Love

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder