17 Nisan 2013 Çarşamba

Özel Bir Akşam - A Very Special Evening


Dun çok özel insanlarla çok özel bir doğumgünü kutladık. Akşam birlikte olduğum herkese teker teker baktım. Her biriyle ayrı bir yolculuk yaptım..Her biriyle ayrı büyüdüm, yeni bir şey öğrendim..Tüm bu yolculuklarla sevgide büyüyerek, kalbim açık olarak kaldım..Bu ne büyük bir mucize onu gördüm..
Kalben bağlı olduğun ve yaşanan iniş ve çıkışlarla daha fazla açıldığın bir aile..
Sonsuz teşekkürlerimle önce kendime bunu başardığım için, sonra tüm herkese tuttukları elimi hiç bırakmadıkları için..
Candancığım doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım..
Sevgilerimle
*
We celebrated a very special birthday yesterday..I looked at each and everyone I have been sharing the evening with. We had different journeys one by one with all of them. I grew with every one, I learned something new..In all this journeys I maintained my open heart and grew in love. I saw what a huge miracle this is..A family you are connected with from your heart and a deeper bonding by going through challenges..
I feel immense gratitude, first of all to myself that I succeeded in this and then to everyone that is holding my hand and not letting go..
Dear Candan my very sincere happy birthday wishes to you..
With My Love

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder