23 Aralık 2011 Cuma

Aşkların En Büyüğü- Greatest Love of All

İşte 10 yaşında bir yetenek daha bu sefer İsveç'ten..Zara Larsson en sevdiğim şarkılardan biriyle..Whitney Houston'dan sonra en sevdiğim yorum:))
*
Another young talent at the age of 10..This time from Sweden. Zara Larsson with one of my favourite songs..After Whitney Houston my favourite interpretation:))

GREATEST LOVE OF ALL
AŞKLARIN EN BÜYÜĞÜ

I believe the children are our future -
çocukların  bizim geleceğimiz olduğuna inanıyorum
teach them well and let them lead the way
onlara iyi öğret ve yolu göstermelerine izin ver
show them all the beauty they possess inside
onlara içlerinde sahip oldukları güzelliği göster
give them a sense of pride to make it easier
daha kolay başarmaları için onların gururu tadmalarını sağla
let the children's laughter remind us how we used to be
çocukların gülüşlerinin bizimde nasıl olduğumuzu hatırlatmasına izin ver

everybody's searching for a hero
herkes bir kahraman arıyor
people need someone to look up to
insanlar birilerini örnek almaya ihtiyaç duyar
I never found anyone who fulfilled my needs
ben hiç ihtiyaçlarımı karşılayan birini bulmadım
a lonely place to be and so I learned to depend on me
yalnız bir yer ve böylece kendime bağlı olmayı öğrendim

I decided long ago
never to walk in anyone's shadows
uzun zaman önce asla kimsenin gölgesinde yürümemeye karar verdim
if I fail, if  Isucceed
at least I lived as I believed
kaybedersem,başarırsam, en azından inandığım gibi yaşamış olurum
no matter what they take from me
they can't take away my dignity
benden ne alırlarsa alsınlar
haysiyetimi benden alamazlar


because the greatest love of all is happening to me
çünkü aşkların en büyüğü oluyor bana
I've found the greatest love of all inside of me
en büyük aşkı kendi içimde buldum
the greatest love of all is easy to achieve
en büyük aşka ulaşmak kolay
learning to love yourself, it is the greatest love of all
kendini sevmeyi öğrenmek, işte bu aşkların en büyüğü

Sevgilerimle
*
With My Love

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder