28 Aralık 2011 Çarşamba

Geçmişle İlgili Bir Dua - A Prayer For The Past


Yeni bir yıla girerken, öncesinde olmuş her ne varsa temizleyebiliriz..Ben bu duayı seviyorum:

Beni; olası olanı görmekten alıkoyan, kendi büyüklüğümü fark etmekten alıkoyan ve sevdiklerimden uzak tutan her ne varsa, bana rehberlik edenlerin de desteği ile geride bırakıyorum.
Bugün kalbimi hafifletmeni; sıkıntılarımı, endişelerimi, korkularımı, acımı almanı istiyorum.Ki böylece ben olduğumu kişiyi tanıyayım, kutlayayım. Bunu görüyorum (Zihninden ve geçmişinden özgürleşmiş hayatının nasıl olduğunu görmek için kendine izin ver), bunu hissediyorum ( Tüm Dünyanın, tüm olasılıklarıyla birlikte sana açık olduğu bir zamanı hatırla), bunu şimdi sahipleniyorum ve biliyorum ki öyledir...

Sevgilerimle
*

As we are entering a new year, we can clear whatever has happened before..I like this prayer:

Let all Those who guide me support me in peeling away whatever it is that keeps me blind to what's possible, that keeps me hidden from my greatness, that keeps me seperate from my loved ones.
Today I ask you to lighten my heart, to lift my burdens, my worries, my fears, my anxieties, my grief so that I may know and cherish all that I am. I see it (allow yourself to see what your life would look like unhooked from your past and liberated from your mind), I feel it (remember a time when you felt the whole world and all its possibilities were open to you), I acknowledge it right now and so I know that it is..

With My Love

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder