22 Şubat 2012 Çarşamba

Ho'oponopono Anıları Temizlemek -Ho'oponopono Cleansing Memories Within



..İlahi Yaratıcı, baba, anne, çocuk bir olarak…Eğer ben, ailem, akrabalarım ve atalarım seni,
aileni, akrabalarını ve atalarını düşüncelerimizle, sözlerimizle, eylemlerimizle, ve davranışlarımızla
yaradılışımızın başlangıcından şu ana kadar gücendirdiysek, senin affını diliyoruz.
İzin ver, bu arınma, saflaşma, serbest bırakma tüm olumsuz anıları, engelleri, enerjileri ve
Titreşimleri kesip atsın ve bu istenmeyen enerjileri saf ışığa çevirsin…Ve bu gerçekleşsin..

 Beni en etkileyen Hikayelerden biri; Dr. Hew Len'in sadece dosyalarına her gün teker teker bakıp, kendi içinde olumsuz yansımalarını affederek, azılı vakaları olan bir  tımarhanenin, iyileşmeler nedeniyle artık ihtiyaç duyulmaması nedeniyle kapanmasıdır. Herşey bizim yansımamız ve affederek olumsuz yansımalardan kurtulabiliyoruz. Yukarıdaki duayı, ihtiyaç halinde defalarca içimden okuduğumda mucizelerin olduğunu kendim yaşadım..Belki çok basit gelecek, ama önyargılı olmayın, deneyin..Çok etkileyici..Dr. Hew Len 2011 Haziran ayında maitri kişisel gelişim merkezi tarafından Istanbul'a getirildi..Ben kaçırdığıma üzüldüm. Bu Nisan tekrar geliyor, ilgilenenlere duyurulur..
Sevgilerimle
*
One of the stories that effected me most is about Dr. Hew Len. He just took the files of severe cases in an asylum and forgave their projections in him. In time there was so much healing that they decided to close the asylum.
Everything is our projection, by forgiving we can get rid of the negative creations..I myself witnessed miracles by saying the prayer on this video silently many times..Maybe it is very simple, but don't have have prejudices, try it out. Very effective..Dr. Hew Len was in Istanbul in June 2011, organized by Maitri Personal Development Center. I felt sorry for missing this oppurtunity.This April he is here again..For the ones who missed it..
With My Love

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder