30 Nisan 2011 Cumartesi

Charlotte Fan Club

Muhteşem İkili
Charlotte & Selis
Charlotte bu yıl 7 Nisan'da 35. yaşına bastı. Selis ise muhteşem bir fikirle ortaya çıktı. Rahatlıkla 'Charlotte Fan Club' oluşturabilecek kadar çok seveni olan, Charlotte için bir Orman armağan etmek. 2000 fidan Akpınar köyü çevresinde Charlotte için dikildi.Ardıç, Selvi ve Fıstık Çamları 3 hektarlık deniz kenarında bir araziye ekildi.
Gelebilenler bugün ekime katıldı.

Bu sadece gurubun bir kısmı, elde kazmalarla başladık işe..

Charlotte ile dostluğumuz 10 yıl önce başladı. Birlikte büyüdük, geliştik ve hep sevgiyle birbirimize dokunduk..İyi ki varsın komik şeker..

                                                 Ormancılar duygulanmış, ilk defa bir şahıs için bu kadar çok fidan dikilmiş.Bu yazıyı böyle gördüğünüze bakmayın. Charlotte yakında kurallarını koyacakmış:)) piknik yasak, kibrit yasak,ormanda yürümek yasak gibi:))
Sonrasında Eyüp Belediyesinin Kurt Kemer tesislerinde harika bir kahvaltı, tatlı sohbetler ve voleybol..Ben ise doğanın yeni uyanışına hayran bir dizi resim çektim..

Ağaç Kökleri









Fırtınalar esti, seller bastı.Ama evime birşey olmadı.Zira ben onu kayanın üstüne yapmıştım..(Hatırladığım kadarıyla İncil'den bir alıntı)..İşte böyle güçlü kökleri olmalı insanın.Yaşamak ve yaşatmak için..Her türlü fırtınada ayakta durmak için, bu Dünyada var oldum diyebilmek için, hep birlikte elele..Yalnız tırmanmanın bir keyfi yok ki..

Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder