28 Nisan 2011 Perşembe

Kızsal Bir Gün


Ben çok sık berbere gitmeyi sevmiyorum. Saçımın kendi halini tercih ediyorum, ama saçımın doğal halinin güzel oturması için de çok iyi bir kesim yapılması gerekiyor. Candancığımın saçlarını da hep çok beğendiğim için, bu sefer ona danışayım dedim. Tavsiyesi üzerine Maya Residence'ta Erdem Kıramer kuaför salonunda Özcan beye saçımı kestirmeye gittim. Çok güzel bir sürprizle karşılaştım, Candan da oradaydı. Çok mutlu oldum..Ve gerçekten de harika bir kesim yapıldı. Özcan Bey saçı özenle kestikten sonra, bir de düz fön çektirip üzerinden tekrar geçti. Her bir tutamla ayrı ilgilendi. 60 Kişinin çalıştığı bu salonun çok sade ve sıcak bir atmosferi var..Çok keyifli dakikalar geçirdim..Ben de kesinlikle öneririm.

Erhan fönümü çekti, Nurşen de saçımı yıkadı..Hepsi de çok özenliydi.

Sonrasında City's Nişantaşı'ndan tanıdığımız Cookshop'un Akmerkez'in karşısında yeni açılan şubesinde Yeşimciğim ile yemek yedik..Mehmet Beyin yönetiminde olan her restorana gidebilirim. Çok başarılı bir işletmeci..

Akmerkez'in yenilenen tuvalet seramiklerini çok seviyorum. Bayanlara kırmızı tonları, erkeklere yeşil tonlarını kullanmışlar..
Bu da favori videolarımdan biri..Belki daha sık gülümseyi hatırlamalıyız. Sokakta yanımızdan geçen insanların o gün ne yaşadığını bilemeyiz, hatta bazen yakınlarımızın bile o an ne yaşadığını bilemiyoruz. Ve belki bir gülümseme onların hayatını değiştirmesine neden olabilir. Kim bilir?

Sevgilerimle

3 yorum:

  1. arkadasim beyenmene cok sevindim:) cok sekersin :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenilmeyecek gibi değildi ki, Candancığım:))

    YanıtlaSil
  3. komple kısaltsaydın saçlarını bobo modeli çok yakışırdı sana

    YanıtlaSil