27 Nisan 2011 Çarşamba

Günün Renkleri

 Nişantaşı City's sinema katında benim favori mekanlarımdan Limonata'daydım bugün. Beni tanıyanlar bilir, renkleri ne kadar sevdiğimi.Bugün de renkli aktivitelerle dolu geçti..Çok sevdiğim bir Üniversite arkadaşımla birlikte öğle yemeği yedim. Cem A. bana hep bünyevi (ruhsal) işlerle ilgilisin. Dünyevi işlerden yazmıyorsun dedi. Ama benim bulunduğum yerde böyle bir ayrım yok ki. Fiziksel hayatta yaratılanların tohumları hep ruhsal düzeyde atılıyor. Ben bu süreci hep bir bilgisayar benzetmesi kullanarak açıklamışımdır. Veritabanında hangi dosyayı tıklarsan, ekranda o görünür. Virüslü bir dosya ise görüntü vermeyebilir. Ekrandaki görüntü hoşumuza gitmiyorsa ekranı değil, veritabanındaki dosyayı değiştirmek gerekir..

 Sevgili Zeynep H. sayesinde sanat kültürüm genişliyor. En renkli sanatsal aktivitelere hep onun sayesinde gittim. Daha önce tadı damağımda kalan iki klasik müzik konserinden sonra bugün de Arkın (Mercan Dede)nin resim sergisinde buldum kendimi. Renklerle dolu Dünyası beni uzaklara götürdü. Görmek isteyenler için sergi Süzer Plaza Ekavart Galeri'de 26 Haziran'a kadar açık olacak. Sevenlerin Ordusu adlı serginin bir bölümünde çocukken, kaleydoskopa bakarken girdiğim büyülü Dünyayı tekrar yaşadım. Renkler ve şekillerin içine dalarak, onların danslarını seyrederek güzel dakikalar geçirdim.
Carlitto da bu sergideydi. İlginç bir şey söyledi: İyi olmayan sanat diye birşey yoktur, sanat zaten kazayla ortaya çıkandır..Beni düşündürdü..Bu güzel dakikalar için tekrar teşekkürler Zeynepçiğim..

2 yorum:

  1. Canım geldiğin güzel sözlerin ve paylaşımın için ben sana teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. İyi ki varsın, Zeynepçiğim..

    YanıtlaSil