17 Nisan 2011 Pazar

Dolunayla Gelen



Ben kimim? Neyim? Bilmiyorum..Tüm geçmiş hesaplaşmaların anlamını yitirdiği bir yerdeyim.
Bir şey bitti..Ama Ne? Bir yaşam? Bir geçmiş? Bir mücadele? Bir sorgulama? Bilmiyorum..Bir yük kalkmış gibi..
Ama aynı zamanda bir yas var içimde..Boş bir masalın içinde dönmüşüm yıllarca..Yine de bu masala yas tutuyorum..
Hiçbir zaman olmamış bir yanılsamaya..Düne, bugüne..Olası yarınlara..Masal Dünyasının içinde olan..
Şimdi neredeyim bilmiyorum..Tanımadığım bir yerde..Bir sessizlik içindeyim..Bir yanım korkuyor, hemen yeni adımlara
Koşmak istiyor.Ama istesem de olmuyor, başka bir şey baskın çıkıyor..Duruyorum durduğum yerde, kıpırdamadan..

O masala bir daha dönmeyeceğimi, dönemeyeceğimi biliyorum.Belki de geriye kalanın sadeliğinden korkuyorum, belki de yalnızlığından, belki de anlaşılamamaktan..

Fazla bir eylem yok bu alanda, sessizlik var. Yalınlık var..Saflık, şeffaflık var…Tutulamayacak kadar hafif, anlaşılamayacak kadar basit..

Bundan sonrasına kelimeler bile fazla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder