19 Mayıs 2011 Perşembe

19 Mayıs'ın Getirdikleri- The Gifts of May, the 19th

Soldan sağa. James Swartz, Bendeniz, Renee Kruisdijk

Bugün 19 Mayıs Gençlik ve Spor bayramı.Bu kutlama için en geç misafirim geldi. Yanlış anlamayın, yaşı pek de genç sayılmaz. 70 yaşında, ama ruhu o kadar berrak ve genç ki! Aydınlanmış bir insan: James Swartz.
Geçen kış Hindistan' da Tiruvannamalai diye bir kasabaya gittim ve bir süre kaldım. İki hafta sonra güzel bir sürprizle karşılaştım. Hollandalı arkadaşım Renee de geldi ve hatta bana komşu oldu. O James'in Vedanta öğretisi ile ilgili sohbet toplantılarını kaçırmıyormuş, sen de gel istersen dedi. Ve o andan sonra hayatım değişti. O sohbet toplantılarında hayatla ilgili takıldığım noktalara cevaplar almaya başladım. Vizyonum genişledi, farkındalıklarım arttı. Dönene kadar haftanın 6 günü hergün o toplantılara katıldım.
Ve şimdi James Istanbul' a geldi, birkaç gün misafirim olacak. Aslında hiçbir şey söylemesine gerek yok. Öyle bir kalbi ve enerji alanı var ki, yanında durmakla insan şifalanıyor.
Fiona ile James'i Set Balık'ın harika mezelerini tatmaya götürdüm. Karşımda oturup gözlerime bakarken, o kadar çok geldi ki ışık ağlamaya başladım. Ve ona dedim ki: Biliyor musun, kendimi çok ayrıcalıklı hissediyorum seninle bu anları paylaşabildiğim için..O kadar saf ve berrak bir enerjin var ki,  bu havuzda saklanamayacağımı hissediyorum. Korkuyorum dedim..Ve gözyaşları şıpır şıpır dökülmeye başladı..
Kendime yabancı olduğumu hissettim. Işıktan neden saklanmak ihtiyacındayım? Neden korkuyorum? Hem de aynı zamanda ona ulaşmak için bu kadar çalışırken bilmiyorum..Bir küsmüşlüğüm var..Kendi ışığımdan, kendi gücümden korkuyorum..Saklandığım yerden keşfedileceğimden ödüm kopuyor..Ama neden?
Bir yandan da özlemini duyduğum, doyamadığım bir alan bu. Sanki çölün içinde bir vaha bulmuş gibiyim..
Celine Dion'un bir şarkısın hatırladım..
*
Today is the 19th of May, which means it is a national holliday: The day is dedicated to the Youth and Sports. In order to celebrate my youngest guest arrived.Don't misunderstand, the age is not considered to be young. He is 70 years old, but he's soul is so pure and young.! He is an enlightend person: James Swartz.
Last winter I went to a village called, Tiruvannamalai in India and I stood there for a while. After two weeks, there was a big surprise. My Dutch friend Renee came and even became my new neighbour.
She said that she makes sure to follow the Vedanta talks that James is giving. She said, you are welcome to join me. From that moment onwards my life has been changed. In those talks, I started to get the answers about life, where I was stuck before..My vision broadened. I became more aware.
I started to join the talks 6 days a week untill I came back.
And now, James  is in Istanbul and will be my guest for a few days. Actualy he doesn't need to say anything.
He has such an open heart and such an energy field, that when you are near to him you will get healed.
I brought Fiona and James to Set Restaurant so they could taste the wonderful meze platters. He was sitting in front of me and looking into my eyes. At once the light was so immense that I have started to cry. And I said to him: Do you know that I feel very privileged because ı can share this moments with you. I feel like I will not be able to hide in this pure and transperent energy. That makes me scared..After saying this the tears came down.I felt like a stranger to myself. Why do I have the urge the hide from the light? Why am I scared? While at the same time I am working so much to reach the light. I don't know. There is a part me that feels closed down...Afraid of her own light, afraid of her own power. I am realy scared to be discovered, where I am hiding..But why?
At the same time it is a place I am longing for, that I can not get enough of.. I feel like I have found an oasis in the dessert..
I just remebered one of Celine Dion's Songs:

Yeni Bir Gün Geldi- Celine Dion
A New Day Has Come - Celine Dion



I was waiting for so long
Uzun zamandır bekliyordum

For a miracle to come
Bir mucizenin gelmesi için

Everyone told me to be strong
Herkes bana güçlü olmamı söyledi

Hold on and don't shed a tear
Dayanmamı ve gözyaşı dökmememi

Through the darkness and good times
Karanlığın ve iyi zamanların içinden

I knew I'd make it through
Ayakta kalacağımı biliyordum

And the world thought I'd had it all
Ve dünya her şeye sahip olduğumu düşündü

But I was waiting for you
Ama ben senin için bekliyordum

Ön nakarat :

[ Hush now I see a light in the sky
Sus simdi gökyüzünde bir ışık görüyorum

Oh its almost blinding me
Ah neredeyse beni kör ediyor

I can't believe I've been touched by an angel with love
Bir meleğin bana sevgiyle dokunduğuna inanamıyorum ]

Nakarat:
[ Let the rain come down and wash away my tears
Bırak yağmur yağsın ve göz yaşlarımı silsin

Let it fill my soul and drown my fears
Bırak ruhumu doldursun ve korkularımı yok etsin

Let it shatter the walls for a new sun
Bırak duvarları yıksın yeni bir güneş için

A new day has come
Yeni bir gün doğdu ]

When it was dark now there's light
Bir zamanlar karanlık varken simdi aydınlık var

Where there was pain nows there's joy
Bir zamanlar acı olan yerde simdi neşe var

Where there was weakness I found my strength
Bir zamanlar zayıflık olan yerde gücümü buldum

All in the eyes of a boy
Hepsini bir çocuğun gözlerinde buldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder