24 Mayıs 2011 Salı

Canım Kardeşim ve Batanay Turizm - My Dear Brother and Batanay Tourism

Geçen haftasonu kardeşimin de doğumgünüydü..Babamdan bir gün önce 21 Mayıs' ta doğmuş..Çok şey paylaştık onunla..Halen de Batanay Turizm'in sahipleri olarak ortağız onunla..
*
Last weekend was also the birthday of my brother. He was born one day before my father on 21th of May. We have shared a lot together. Still we are partners as owners of Batanay Tourism

Batanay Turizm 1996 yılında kuruldu. Muhteşem ofis ekibimizle güzel bir hatıra fotoğrafı..
Soldan sağa: Bendeniz, Batuhan Kızılöz (kardeşim), Şencan Ağul Sönmez, Sultan Özcan, Sevin Kırbaş, Kübra Canbaz ve Bedii Ener
Guruplara her türlü turizm hizmetini verebiliyoruz. Corendon Hollanda'nın Istanbul yerel hizmetlerini yapıyoruz. Ayrıca kapalı guruplara ( incentive, temalı guruplar, toplantı gurupları) hizmet veriyoruz. Ve bazı kişisel gelişim seminerleri de düzenliyoruz.
*
Batanay Tourism is founded in 1996. Above you can see a picture of our office team..
From left to right: Me, Batuhan Kızılöz (my brother), Şencan Ağul Sönmez, Sultan Cantürk, Sevin Kırbaş, Kübra Canbaz and Bedii Ener

We provide all kind of touristic services for groups. We are the local represantative of Corendon (Netherlands) for Istanbul. Also we provide services for groups (incentives, tailormade tours, meeting groups). We are organizing some self development workshops.

Canım kardeşim doğumgünün kutlu olsun. Benim için doğduğun günden beri çok kutlu oldu. İkimiz de küçüktük, ve ne zaman kendimi kötü hissedip odama kapansam yanımda seni bulurdum. Anlayışlı sessizliğin beni çözerdi ve yalnızlık duymamı engellerdi. Daha çabuk aşardım bu anları seninle..Bir çok anı geldi gözümün önüne..Annemin zorla yedirmeye çalıştığı karaciğerleri, onu mutfaktan gönderip 'wasisdas' pencerisinden atıp sonra da muzur bir gülümsemeyle aferinleri dinlediğimizi hatırladım.. Ya da gece geç saati filmlerini seyredilmesine izin verilmediğinde, sana ses çıkarmamanı söylediğimi ve ya balkondan seyrettiğimi, ya da çaktırmadan salondaki koltukların birinin altına girerek seyrettiğimi..Annem babam evden gider gitmez, beraber sakladıkları çikolataları bulmak için yaptığımız işbirliğini...Aynı zamanda seni kıskandığım için yüzünü tırmaladığım günleri..Çok güzel bir çocuktun ve herkesin dediği gibi şeytan tüyü vardı sende..
İlk beraber ayrı eve çıktık..Beraber öğrendik yetişkin olmayı, beraber kurtardık kriz zamanlarından şirketimizi..Çok güldük, çok gezdik, çok da zor zamanları birbirimize destek olarak geçirdik..Hastalandığımda, geçe geç de işin bitse mutlaka uyurken de olsa yanıma gelip saatlerce beni okşadığını unutamam.. O sevgiler tuttu beni ayakta..Hiçbir zaman benden vazgeçmedin..Ben kendimden vazgeçtiğimde bile..Şimdi yine güzel zamanları paylaşıyoruz birlikte..Ortağımsın, kardeşimsin, arkadaşımsın, sırdaşımsın, desteğimsin..Seni çok seviyorum..İyi ki varsın
*
My dear brother happy birthday. Your birthday has been happy for me since the day you are born. We both were little. and whenever I have felt bad and went to be alone in my room, I found you next to me. Your understanding silence made me open up and hindered me of feeling alone. I could easier go through these moments while having you by my side. Lots of memories came up. Like our mother wanting us to eat the liver, how we managed to send her out of the kitchen and threw the food through the wasisdas window. And how we  had a naughty smile on our faces when she was saying well done! .. Or when we were prohibited to watch late night movies, that I have told you to be quiet and watched them anyway through the balcony or underneath the couch secretly....How we cooperated to find the hidden chocolates in the house as soon our parents left the house..At the same time I remember the days that I have scratched your face because of my jeaulousy...You were a beautiful kid and as everyone said irresistibly attractive...
First we rented our own appartment after leaving the parents house. We learned together how to be a grown up, we have made it through the financial crises. We have laughed a lot, we have travelled a lot, we have made it through the rough times due to the support we gave each other. I can never forget the times that you came to my house during my illness after a very long working day, very late just to carres me while I was sleeping. These loves kept me alive. You never gave up on me, even when I gave up on myself..
Now we are again sharing beautiful days together. You are my partner, my friend, my confidant, my support..I love you very much.. Thank you for being here with me..

.
 Because You Loved Me - Celine Dion
Beni sevdiğin için - Celine Dion



For all those times you stood by me
Yanımda olduğun tüm zamanlar için

For all the truth that you made me see
Görmemi sağladığın tüm gerçekler için

For all the joy you brought to my life
Hayatıma getirdiğin tüm neşe için

For all the wrong that you made right
Doğruya çevirdiğin bütün yanlışlar için

For every dream you made come true
Gerçekleştirdiğin tüm rüyalar için

For all the love I found in you
Sende bulduğum tüm sevgi için

I'll be forever thankful baby
Sonsuza kadar minnettar olacağım bebeğim

You're the one who held me up
Beni ayakta tutan sendin

Never let me fall
Hiçbir zaman düşmeme izin verme

You're the one who saw me through it all
Her şeyin içinden beni gören sensin

You were my strength when I was weak
Güçsüz olduğumda sen benim gücümdün


 You were my voice when I couldn't speak
Konuşamadığımda sen benim sesimdin

You were my eyes when I couldn't see
Göremediğimde sen benim gözlerimdin

You saw the best there was in me
İçimde var olanın en iyisini sen gördün

Lifted me up when I couldn't reach
Ulaşamadığımda beni kaldırdın

You gave me faith 'coz you believed
Bana inancı verdin çünkü inandın

I'm everything I am
Olabildiğim her şeyim

Because you loved me
Çünkü beni sevdin

You gave me wings and made me fly
Bana kanatlar verdin ve uçmamı sağladın

You touched my hand I could touch the sky
Elime dokundun ve gökyüzüne dokunabildim

I lost my faith, you gave it back to me
İnancımı kaybettim, onu bana geri verdin

You said no star was out of reach
Ulaşılamayacak hiçbir yıldız yok dedin

You stood by me and I stood tall
Yanımda oldun ve dimdik durdum

I had your love I had it all
Sevgine sahiptim , her şeye sahiptim

I'm grateful for each day you gave me
Bana verdiğin her gün için sana minnettarım

Maybe I don't know that much
Belki pek fazla bilmiyorum

But I know this much is true
Ama bu kadarının doğru olduğunu biliyorum

I was blessed because I was loved by you
Mutluydum çünkü senin tarafından seviliyordum


You were always there for me
Hep yanımda oldun

The tender wind that carried me
Beni taşıyan nazik bir rüzgar

A light in the dark shining your love into my life
Sevgini  hayatıma parlatan karanlıktaki bir ışık

You've been my inspiration
Sen benim ilham kaynağım oldun

Through the lies you were the truth
Yalanların içindeki gerçektin

My world is a better place because of you
Senin sayende dünyam daha iyi bir yer oldu

I'm everything I am
Olduğum her şeyim

Because you loved me
Çünkü beni sevdin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder