8 Mayıs 2011 Pazar

Haftasonu

Soldan Sağa: Banu Kalaycı, Bendeniz, Zeynep Gürdal

Çok keyifli ve hareketli bir haftasonu oldu. Cumartesi gecesi sevgili Banu Kalaycı'nın ilk kitabının yayımlanması nedeniyle düzenlenen partiye gittik. Onun heyecanı hepimizi sardı. O kadar büyük bir emek ve coşku kattı ki.. 'Dünyaları Ben Yarattım' kitabın adı (Goa Yayınları). Son sayfadan minik bir alıntı:

Sorma bana artık ben kimim diye.
Bak bana.
Ben aynanım karşında.
Ben senim, sen de bensin aslında..
Sev beni.
Beni sevmen, kendini sevmendir anında


Gündüz ise Sevgili Esra Banguoğlu'nun Kundalini Yoga Seminerindeydik.
Bir harekette gözlerimi kapadığımda iki yılanı gördüm hayalimde uzun uzun..
Boşuna Kundalini Yoga demiyorlar belli ki..Harika bir seminerdi Esracığım http://www.ayrasehri.com/ ..

Bir iki yıl geçmesine rağmen birden Esra ile Aykut'un evliliği geldi aklıma..Gecenin ilerleyen saatlerinde nedimelerle birlikte Grease filminden bir dans sergilediler. Çok hoş bir sürpriz oldu..Sıcak bir Eylül gecesi, muhteşem bir Boğaz manzarasına karşı Gurmukh bize bir meditasyon yaptırdı. Ve sonra benim çok sevdiğim bir şiiri okudu:

Evlilik

Yeryüzüne birlikte geldiniz ve sonsuza dek birlikte yaşayacaksınız,
Ölümün ak kanatları günlerinizi bölene dek birlikte olacaksınız,
Tanrı'nın suskun anıları katına eriştiğinizde bile birlikte olacaksınız,
Ama bırakın da bunca beraberliğin arasında biraz boşluklar olsun,
Ve Tanrısal alemin rüzgarları esip dolanabilsin aranızda,
Birbirinizi sevin, ama sevginin üzerine bağlayıcı anlaşmalar koymayın,
Bırakın yüreklerinizin sahilleri arasında gelgit çalkalanan bir deniz olsun Sevgi
Birbirinizin kadehini onunla doldurun ama aynı kadehe eğilip içmeyin,
Ekmeğinizi bölüşün, ama aynı lokmayı dişlemeye kalkmayın,
Şarkı söyleyin, dans edin, eğlenin birlikte, ama ikinizin de birer Yalnız olduğunu unutmayın,
Çünkü lavtadan dağılan müzik aynı, ama nağmeleri çıkaran teller ayrıdır,
Yüreklerinizi birbirine bağlayın ama biri ötekinin saklayıcısı olmasın,
Çünkü ancak Hayat'ın elidir yüreklerinizi saklayacak olan,
Hep yanyana olun, ama birbirinize fazla sokulmayın,
Çünkü tapınağı taşıyan sütunlar da ayrıdır,
Çünkü bir meşe ile bir selvi birbirinin gölgesinde yetişmez...

                                                                                       Halil Cibran


Pazar günü ise Zeynepçiğim, bize muhteşem bir brunch hazırlamış..Keyifle yedik. Sonrasında ise bütün günü ev dekorasyonunda düzenlemeler yapmakla geçirdik..Akıverdi zaman anlamadan..

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder