5 Mayıs 2011 Perşembe

Candan ve BC Atelier


Candancığımın doğumgününü biraz gecikmeli olarak bugün kutlayabildik.Ee..bizim kızlar hep aktif, dolu dolu yaşıyorlar hayatı, herkesi biraraya getirmek kolay olmuyor. Ama bir araya gelince de tadına doyum olmuyor.. Mekan yine Nişantaşı Limonata..

Candancığım;
Sen hayatı güzelleştiren,mükemmelleştiren insanlardan birisin.
Büyük işlere imza atıyorsun, evet.. Ama sıcakkanlılığından, alçakgönüllüğünden hiçbir şey yitirmeden.
Seni Seviyoruz..İyi ki varsın..
soldan sağa: Figen Yazıcı, Bendeniz,Zeynep Hamedi (ayakta), 
Candan Kıramer
Çiğdem Türkoğlu ve Zeynep Erol  

Kate Moss'un yediklerinden fırınlanmış sebzeler


Bir diğer yemek ise; 'Şeytan Prada Giyer'

Sonrasında ise Candan ve Bettina'nın butiklerine uğradım. Organize ettikleri birbirinden özel ve muhteşem düğünlerin yanında bir de şipşirin bir butikleri var. Nişantaşı'na yolunuz düşerse mutlaka bir uğrayın, hediye alırken öncelikli olarak düşünün derim. Adres: Abdi ipekçi Caddesi 7 Numara.


Bu çok şık ve zevkli butikte özellikle gümüşten yapılmış ürünlere yer verilmiş.
Binayı bulup, merdivenleri çıkmaya başladığınızda size mumlar eşlik ediyor ve hemen bir büyülü Dünyaya doğru yol aldığınızı hissediyorsunuz. 

Çok seçenek var. Fiyatlar ise 20 TLden başlıyor..

Ben bu köşeye bayıldım..Ya siz?


Çok yaratıcı fikirler var. Örneğin illa da cola'mdan vazgeçmem derseniz, onu da şık bir kaba koyabilirsiniz.


Kibrit kutusu muhafazası..Ben bunları çok seviyorum, evde de kullanıyorum. .


Bu tepsinin üzerindeki yazının Türkçe tercümesi ise şöyle:
Hazinemiz bilgi kovanlarımızdır.
Doğamız ruhsal olarak Bal toplamaktır.
Kalpten değer verdiğimiz bir tek şey vardır: yuvaya birşey getirebilmek..
Kovan, çok çalışmanın tatlı sonuçlara ulaştırdığı zarif bir limandır.
Bu yazıyı burada görünce şaşırmadım. Candan arı gibi çalışkandır ve büyük bir özenle, kalbini koyarak yuvalar kurmaya adamıştır kendini.. 


Butiğe yolunuz düşerse size zarafetiyle Seval yardımcı olacak...

Sevgilerimle

4 yorum:

  1. Ben neymisim Arkadasim! Bi insan bu kadar mi simartilir! Cok cok tesekkur ederi motivasyonun icin! Sevdiklerimle paylasmak cok hos oluyor! Iyi ki varsin Ayse cik :)

    YanıtlaSil
  2. Canım, ben sadece gerçekleri dile getirdim.Güzel yaratımlarını izlemek benim için büyük keyif.Sarıldım sana:))

    YanıtlaSil