11 Mayıs 2011 Çarşamba

Kapalı Çarşı - Mahmutpaşa

Kapalı Çarşı Bedesten'de bu ince filigran aynaya bayıldım..


Eski dürbünler..Bir devrin kültürüne ait..O zamanlar opera gibi etkinliklere gidenler de vardı sanırım..


Mahmutpaşa'ya gelir gelmez, sol tarafta Gümüşçüler Çarşısı var, diğer adı da Kalcılar Çarşısı


Ben de bu Çarşı'dan iki kolye beğendim. Uzun uzun düşünüp, sonunda birisini aldım..

Çocuklar için o kadar güzel abiyeler var ki..Hem de 50 TLden başlayan fiyatlarla bayıldım.
Amerikalı turistler bizden önce keşfetmiş, alışveriş yapıyorlardı..

Ben de dayanamadım, yeğenim Zeynep' e bu elbiseyi aldım. Doğumgününde veririm diye düşünüyorum, şık elbiselere oldukça düşkündür..



Bedesten Çarşıda çay molası da iyi geldi..
İşte kokusu ve tadıyla vazgeçilmeyenlerden..Taşfırın odun simiti..


Gelinler için bir sürü modeller

İstanbul İl Özel İdaresinden yapılan açıklamaya göre, 1980 yılında küçük bir bakımdan geçen tarihi Kapalıçarşı, yenilenerek ilk günkü görüntüsüne kavuşacak. Toplam 14 milyon 833 bin TL proje bedeli ile bu yılın sonuna kadar restore ve renove edilecek çarşının, 550 yıl öncesindeki orijinal görüntüsüne kavuşturulması planlanıyor. (mynet haber)

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder